13. 5. 2018
Vstúpte s nami do sveta marketingu a získajte analýzu webu zadarmo
Semináre sféra už desať rokov prinášajú odborné témy z účtovníctva, daní, personalistiky a energetiky. Snažíme sa prinášať témy a informácie, ktoré Vás zaujímajú a zlepšujú vaše vedomosti. Od mája môžete nájsť v našej ponuke seminárov novú kategóriu „Marketing“.
Prečo práve Marketing?
- Je neoddeliteľnou súčasťou Vášho úspešného podnikania.
- Je to spôsob ako získate nových zákazníkov a môžete sa starať o tých súčasných.
- S jeho pomocou zvyšujete povedomie o značke, čím prezentujete hodnoty Vášho biznisu.
- Je to účinný prostriedok v odlíšení sa od konkurencie.
- Jeho podoby sa menia každý deň a vy ako podnikateľ, živnostník či firma, sa tomu musíte vedieť prispôsobiť.
Pre koho sú semináre/workshopy určené?
- Pre podnikateľov, živnostníkov, ktorí v marketingu začínajú a chcú sa učiť od skúsených.
- Pre nemarketérov, ktorí chcú vedieť kontrolovať najatú reklamnú agentúru alebo svojho zamestnanca marketingu.
- Pre vedúcich pracovníkov oddelenia komunikácie.
- Pre marketingových pracovníkov, ktorí chcú načerpať inšpiráciu a nové nápady.
- Pre všetkých, ktorí si chcú zlepšiť a rozvíjať svoje vedomosti v tejto oblasti.
Ako bude každý seminár/workshop vyzerať?
- Starostlivo vybratý lektor s dlhoročnými skúsenosťami.
- Materiály v tlačenej a elektronickej forme.
- Teória so základnými pojmami.
- Prípadové štúdie, ukážky z praxe, konkrétne príklady.
- Praxou overené rady a tipy na účinný marketing.
- Priestor na diskusiu.
- Bonusy: Priateľská atmosféra, čerstvo namletá káva, občerstvenie, chutný obed, možnosť vyhrať tombolu a výhľad na krásy Bratislavy.
Na aké témy sa môžete tešiť?
- Zásady kvalitného webu a jeho propagácie pre podnikateľov.
- Spôsob ako kontrolovať prácu marketingovej agentúry.
- Marketingové nástroje v praxi - nastavenie kampaní v Google Adwords, sledovanie štatistík Google analytics.
- Propagácia na sociálnych sieťach – Facebook, Youtube, Instagram, Linkedin.
- Účinný e-mail marketing – získavanie a oslovovanie nových kontaktov v súlade s nariadením GDPR.
- Spoznajte svoju konkurenciu – analýza, sledovanie, inšpirovanie sa.
- Ako prispôsobiť web, aby splňoval dnešné podmienky moderného webu?
- Optimalizácia SEO – získajte popredné miesto vo vyhľadávaní na Google.
- Ako spracovať a analyzovať kľúčové slová?
Začíname 21.6.2018 s praktickým workshopom „Zásady kvalitného webu a jeho propagácie pre podnikateľov“ a prvých 10 prihlásených účastníkov získa bezplatnú online analýzu webového prostredia. Program nájdete TU.
Kto Vás bude sprevádzať seminárom? Odborníčka Simona Kuban.
- podniká v oblasti digitálneho marketingu a je spolumajiteľkou renomovanej digitálnej agentúry SCR interactive. Skúsenosti začala zbierať na marketingovom oddelení hotela už ako šestnásťročná. Ďalšie získavala na medzinárodnom oddelení nákupu v Raiffeisen Bank. Vlastný biznis rozbiehala už počas štúdia, kedy bola spolumajiteľkou export-import spoločnosti zameranej na obchodovanie komodít s Vietnamom a USA.