Semináre

  • Semináre
  • Videoškolenia
  • Články
  • Lektori
  • Spolupráca
  • Kontakt
  • Vybrané aspekty pracovného práva z pohľadu teórie a praxe

    Osobná účasť
    Vstup na seminár pre 1 osobu, tlačené študijné materiály, videozáznam zo seminára, obed, občerstvenie, online vydanie časopisov Dane a Účtovníctvo a DPH v praxi od vydavateľstva Wolters Kluwer, organizačné pokyny a materiály posielame deň pred konaním seminára.
    85,00 €
    Prihlásiť sa
    Online
    Vstup na webinár pre 1 osobu, študijné materiály, videozáznam zo seminára, aktuálne vydanie časopisov Dane a Účtovníctvo a DPH v praxi od vydavateľstva Wolters Kluwer, prihlasovacie údaje a materiály posielame pracovný deň pred konaním webinára
    70,00 €
    Prihlásiť sa
    Lektor

    JUDr. Radoslava Lichnovská

    je vedúcou advokátkou pracovnoprávneho tímu advokátskej kancelárie Taylor Wessing v Bratislave

    Vedúca advokátka pracovnoprávneho tímu advokátskej kancelárie Taylor Wessing v Bratislave. V rámci svojej advokátskej praxe zastupuje klientov v konaniach pred súdmi Slovenskej republiky v individuálnych pracovnoprávnych sporoch, zúčastňuje sa v mene klientov kolektívnych vyjednávaní so zástupcami odborových organizácii, podieľa sa na tvorbe najrozličnejších pracovnoprávnych dokumentov, a poskytuje zamestnávateľom i zamestnancom ďalšie strategické poradenstvo v oblasti pracovnoprávnych vzťahov. Má niekoľkoročné skúsenosti s lektorskou činnosťou pre zamestnávateľov.

    Viac o lektorovi
    Lektor

    Mgr. Soňa Filipová

    je advokátskou koncipientkou a členkou pracovnoprávneho tímu advokátskej kancelárie Taylor Wessing v Bratislave.

    Advokátska koncipientka a členka pracovnoprávneho tímu advokátskej kancelárie Taylor Wessing v Bratislave. V rámci svojej praxe poskytuje klientom poradenstvo v najrozličnejších oblastiach pracovného práva, vrátane založenia, zmien a skončenia pracovného pomeru, pracovného času, odmeňovania zamestnancov, inšpekcie práce, sporovej agendy či imigračných záležitostí.

    Viac o lektorovi

    Program

    1. Odmeňovanie v pracovnoprávnych vzťahoch
    • Na čo sa pripraviť v súvislosti s transpozíciou smernice o transparentnosti odmeňovania? Dôsledky transpozície smernice pre zamestnávateľov a zamestnancov
    • Ako predchádzať diskriminácii pri odmeňovaní zamestnancov?
    • Čo je to mzda a čo sa za mzdu nepovažuje
    • Ako správne upraviť odmeňovanie prostredníctvom variabilných zložiek mzdy
    • Čo všetko možno zamestnancom zraziť zo mzdy a za akých podmienok?
    • Postrehy týkajúce sa aktuálnych tém plynúcich z rozhodovacej praxe súdov v oblasti pracovného práva
      • Kedy je daná povinnosť zamestnávateľa preplatiť zamestnancom okuliare?
      • Ako správne vypočítať dobu trvania pracovného pomeru za účelom posúdenia vzniku nároku na odstupné?
    1. Home office a jeho dopady na zamestnancov a zamestnávateľov - aktuálne výzvy a praktické otázky
    • Možnosť zamestnávateľa nariadiť home office a právo zamestnanca na home office v aktuálnej situácii
    • Deliace kritériá medzi pravidelným a príležitostným home office. Prečo je to dôležité?
    • Vybrané špecifiká výkonu práce na home office
      • Praktické aspekty dohody o home office
      • Doba trvania dohody o home office
      • Miesto výkonu práce na home office a problematické aspekty
      • Evidencia pracovného času
      • BOZP počas home office
    1. Pracovná zmluva a jej praktické nastavenie s ohľadom na informačnú povinnosť zamestnávateľa
    • Práca „na skúšku“ – je možné overiť si schopnosti a zručnosti zamestnanca pred nástupom do práce?
    • Aké sú dopady novely Zákonníka práce účinnej od 01.11.2022 na obsah pracovnej zmluvy?
    • Čo musí byť obsahom informačného dokumentu? Ako, komu a kedy ho poskytnúť?
    • Aké sú možné alternatívy postupu zamestnávateľa?
    1. Konanie v mene zamestnávateľa v pracovnoprávnych vzťahoch
    • Kto je oprávnený konať v mene zamestnávateľa?
    • Zastúpenie zamestnávateľa na základe plnej moci vs. poverenie zamestnanca – ako správne aplikovať tieto inštitúty v praxi?
    • Postavenie prokuristu v pracovnoprávnych vzťahoch. Napĺňa inštitút prokúry požiadavky zastúpenia v zmysle § 9 zákonníka práce?

    Harmonogram

    08:00 - 09:00 registrácia
    09:00 - 10:30 prednáška
    10:30 - 10:45 prestávka
    10:45 - 11:45 prednáška
    11:45 - 12:45 obed
    12:45 - 14:15 prednáška
    14:15 - 14:30 prestávka
    14:30 - 15:30 prednáška

    Poznámka

    Prihlasovacie údaje, materiály a organizačné pokyny posielame pracovný deň pred konaním seminára.

    Otázky, ktoré chcete mať na seminári zodpovedané je možné zaslať aj vopred, minimálne 3 dni pred konaním seminára.

    Pokiaľ máte záujem o ďalšie informácie, napíšte nám e-mail: vzdelavanie@sfera.sk alebo nás kontaktujte na tel. č.: +421 948 630 830.

    Miesto konania

    sféra, a.s.

    Twin City A, Karadžičova 2, 811 08 Bratislava

    Komfortné prostredie taktiež vplýva na kvalitu vzdelávania, preto sú naše školiace priestory vybavené modernou technikou, regulovanou klimatizáciou, ergonomickými stoličkami, zásuvkami pri každom mieste a internetovým pripojením. Dizajn miestnosti je navrhnutý v čistých líniách a v minimalistickom štýle bez rušivých elementov. 

    Počas prestávok v rámci seminárov si každý účastník môže vychutnať čerstvú kávu pri panoramatickom výhľade na Bratislavu. Príďte si vyskúšať kvalitu seminárov sféra a zistiť na vlastnej koži, že u nás je vždy jedinečná atmosféra.

    Mohlo by vás zaujímať

    Zamestnanecké benefity z pohľadu dane z príjmov

    Ing. Miroslava Brnová MF SR, oddelenie priamych daní

    Definícia zamestnanca a zamestnávateľa definícia špeciálne určená a posudzovaná pre účely zákona č. 595/2023 Z.z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZDP“) porovnanie s defin...

    90,00 €
    Prihlásiť sa

    Preukazovanie osoby skutočného vlastníka príjmu a súvisiace zdaňovanie pasívnych príjmov

    Ing. Dana Slivková Finančné riaditeľstvo SR, oddelenie metodiky medzinárodného zdaňovania

    UPOZORNENIE: K dispozícii bude iba online forma, bez možnosti prístupu k záznamu.

    80,00 €
    Prihlásiť sa

    Vyplňte krátky formulár a my vás budeme kontaktovať.

    Odoslaním formulára dávate súhlas so  spracovaním osobných údajov

    Priamy kontakt
    Peter Chochol
    riaditeľ Úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Priamy kontakt
    Róbert Franček
    manažér obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Priamy kontakt
    Lucia Liptáková
    manažérka pre portfólio produktov
    Lucia.Liptakova@sfera.sk
    +421 907 735 144
    Priamy kontakt
    Tomáš Krošlák
    manažér obchodu
    Tomas.Kroslak@sfera.sk
    +421 905 997 407
    Priamy kontakt
    Kristián Takáč
    director
    Kristian.Takac@sfera.sk
    +380 951 776 493
    Priamy kontakt
    Lucia Hacurová
    manažérka pre komunikáciu
    Lucia.Hacurova@sfera.sk
    +421 904 430 629
    Priamy kontakt
    Chochol Peter
    riaditeľ Úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajovZmluvné podmienky.

    You are using an outdated browser. You can update it on this page.