Verejné obstarávanie v súčasnosti a po novom
Ing. Helena Polónyi
Uznávaná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania a systémov manažérstva kvality. Bývalá členka skúšobných komisií pre Úrad pre verejné obstarávanie. Aktívne sa podieľa na tvorbe smerníc a legislatívy verejného obstarávania a publikačnej činnosti.
Viac o lektoroviProgram
1. Aktuálne finančné limity zákaziek vyňatých spod aplikácie ZVO
2. Zrušenie zákaziek s nízkou hodnotou
3. Princípy VO
4. Fázy procesu VO
5. Ako správne určiť predpokladanú hodnotu zákazky
6. Novinky a zásadné zmeny vyplývajúce z pripravovanej novely zákona o VO s účinnosťou od 1.7.2024
• povinnosť riešiť konflikt záujmov
• prípravné trhové konzultácie
• zmeny zmlúv a ďalšie ustanovenia
• zmena v používaní elektronických prostriedkov – možnosť využiť okrem elektronickej platformy aj iné elektronické prostriedky
7. Zmeny v postupoch a povinnostiach pri podlimitných zákazkách
8. Postupy pri obstarávaní osobitných služieb podľa prílohy č. 1 zákona
9. Zmeny v bežnej dostupnosti
10. Čo je obsahom dokumentácie pri zadávaní zákaziek
11. Konflikt záujmov v zákazke s nízkou hodnotou
• zmapovanie procesov verejného obstarávateľa súvisiace s prípravou a realizáciou verejného obstarávania
• predchádzanie konfliktu záujmu
• identifikácia zainteresovaných osôb vo väzbe na možnosti vzniku konfliktu záujmov
• sledovanie, vyhodnocovanie konfliktu záujmov
• uloženie zistených pozitívnych i negatívnych výsledkov konfliktu záujmov
12. Potreba registrácie dodávateľa a jeho subdodávateľov v Registri partnerov verejného sektora (pri zmluvách nad 100.000 € bez DPH) a v elektronickej platforme
13. Uzavretie zmluvy, resp. vystavenie objednávky v nadlimitných a podlimitných zákazkách – pravidlá, za akých môže verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom
14. Vyhotovovanie a posudzovanie referencií, povinnosti verejného obstarávateľa, možnosť ich nahradenia vyhlásením dodávateľa o uskutočnení
15. Profesionalizácia vo verejnom obstarávaní – odborný garant fakultatívny
16. Je povinnosťou verejného obstarávateľa spracovať interný akt verejného obstarávania (smernicu, príkaz, atď.) a Plán VO
17. Zverejňovacie povinnosti v profile verejného obstarávateľa, súhrnné správy
Harmonogram
09:00 – 10:30 – Prednáška
10:30 – 10:45 – Prestávka
10:45 – 12:15 – Prednáška
12:15 – 13:15 – Obed
12:45 – 15:00 – Prednáška
Poznámka
Prihlasovacie údaje, materiály a organizačné pokyny posielame pracovný deň pred konaním seminára.
Otázky, ktoré chcete mať na seminári zodpovedané je možné zaslať vopred, minimálne 3 dni pred konaním seminára.
Pokiaľ máte záujem o ďalšie informácie, napíšte nám e-mail: vzdelavanie@sfera.sk alebo nás kontaktujte na tel. č.: +421 948 630 830.
sféra, a.s.
Twin City A, Karadžičova 2, 811 08 BratislavaKomfortné prostredie taktiež vplýva na kvalitu vzdelávania, preto sú naše školiace priestory vybavené modernou technikou, regulovanou klimatizáciou, ergonomickými stoličkami, zásuvkami pri každom mieste a internetovým pripojením. Dizajn miestnosti je navrhnutý v čistých líniách a v minimalistickom štýle bez rušivých elementov.
Počas prestávok v rámci seminárov si každý účastník môže vychutnať čerstvú kávu pri panoramatickom výhľade na Bratislavu. Príďte si vyskúšať kvalitu seminárov sféra a zistiť na vlastnej koži, že u nás je vždy jedinečná atmosféra.