Semináre

  • Semináre
  • Videoškolenia
  • Články
  • Lektori
  • Spolupráca
  • Kontakt
  • Verejné obstarávanie v súčasnosti a po novom

    Archív
    Lektor

    Ing. Helena Polónyi

    – QA, s.r.o.

    Uznávaná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania a systémov manažérstva kvality. Bývalá členka skúšobných komisií pre Úrad pre verejné obstarávanie. Aktívne sa podieľa na tvorbe smerníc a legislatívy verejného obstarávania a publikačnej činnosti.

    Viac o lektorovi

    Program

    1. Aktuálne finančné limity zákaziek vyňatých spod aplikácie ZVO
    2. Zrušenie zákaziek s nízkou hodnotou
    3. Princípy VO
    4. Fázy procesu VO
    5. Ako správne určiť predpokladanú hodnotu zákazky
    6. Novinky a zásadné zmeny vyplývajúce z pripravovanej novely zákona o VO s účinnosťou od 1.7.2024
       • povinnosť riešiť konflikt záujmov
       • prípravné trhové konzultácie
       • zmeny zmlúv a ďalšie ustanovenia
       • zmena v používaní elektronických prostriedkov – možnosť využiť okrem elektronickej platformy aj iné elektronické prostriedky
    7. Zmeny v postupoch a povinnostiach pri podlimitných zákazkách
    8. Postupy pri obstarávaní osobitných služieb podľa prílohy č. 1 zákona
    9. Zmeny v bežnej dostupnosti
    10. Čo je obsahom dokumentácie pri zadávaní zákaziek
    11. Konflikt záujmov v zákazke s nízkou hodnotou
       • zmapovanie procesov verejného obstarávateľa súvisiace s prípravou a realizáciou verejného obstarávania
       • predchádzanie konfliktu záujmu
       • identifikácia zainteresovaných osôb vo väzbe na možnosti vzniku konfliktu záujmov
       • sledovanie, vyhodnocovanie konfliktu záujmov
       • uloženie zistených pozitívnych i negatívnych výsledkov konfliktu záujmov
    12. Potreba registrácie dodávateľa a jeho subdodávateľov v Registri partnerov verejného sektora (pri zmluvách nad 100.000 € bez DPH) a v elektronickej platforme
    13. Uzavretie zmluvy, resp. vystavenie objednávky v nadlimitných a podlimitných zákazkách – pravidlá, za akých môže verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom
    14. Vyhotovovanie a posudzovanie referencií, povinnosti verejného obstarávateľa, možnosť ich nahradenia vyhlásením dodávateľa o uskutočnení
    15. Profesionalizácia vo verejnom obstarávaní – odborný garant fakultatívny
    16. Je povinnosťou verejného obstarávateľa spracovať interný akt verejného obstarávania (smernicu, príkaz, atď.) a Plán VO
    17. Zverejňovacie povinnosti v profile verejného obstarávateľa, súhrnné správy

    Harmonogram

    09:00 – 10:30 – Prednáška
    10:30 – 10:45 – Prestávka
    10:45 – 12:15 – Prednáška
    12:15 – 13:15 – Obed
    12:45 – 15:00 – Prednáška

    Poznámka

    Prihlasovacie údaje, materiály a organizačné pokyny posielame pracovný deň pred konaním seminára.

    Otázky, ktoré chcete mať na seminári zodpovedané je možné zaslať vopred, minimálne 3 dni pred konaním seminára.

    Pokiaľ máte záujem o ďalšie informácie, napíšte nám e-mail: vzdelavanie@sfera.sk alebo nás kontaktujte na tel. č.: +421 948 630 830.

    Miesto konania

    sféra, a.s.

    Twin City A, Karadžičova 2, 811 08 Bratislava

    Komfortné prostredie taktiež vplýva na kvalitu vzdelávania, preto sú naše školiace priestory vybavené modernou technikou, regulovanou klimatizáciou, ergonomickými stoličkami, zásuvkami pri každom mieste a internetovým pripojením. Dizajn miestnosti je navrhnutý v čistých líniách a v minimalistickom štýle bez rušivých elementov. 

    Počas prestávok v rámci seminárov si každý účastník môže vychutnať čerstvú kávu pri panoramatickom výhľade na Bratislavu. Príďte si vyskúšať kvalitu seminárov sféra a zistiť na vlastnej koži, že u nás je vždy jedinečná atmosféra.

    Vyplňte krátky formulár a my vás budeme kontaktovať.

    Odoslaním formulára dávate súhlas so  spracovaním osobných údajov

    Priamy kontakt
    Peter Chochol
    riaditeľ Úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Priamy kontakt
    Róbert Franček
    manažér obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Priamy kontakt
    Lucia Liptáková
    manažérka pre portfólio produktov
    Lucia.Liptakova@sfera.sk
    +421 907 735 144
    Priamy kontakt
    Tomáš Krošlák
    manažér obchodu
    Tomas.Kroslak@sfera.sk
    +421 905 997 407
    Priamy kontakt
    Kristián Takáč
    director
    Kristian.Takac@sfera.sk
    +380 951 776 493
    Priamy kontakt
    Lucia Hacurová
    manažérka pre komunikáciu
    Lucia.Hacurova@sfera.sk
    +421 904 430 629
    Priamy kontakt
    Chochol Peter
    riaditeľ Úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajovZmluvné podmienky.

    You are using an outdated browser. You can update it on this page.