Semináre

  • Semináre
  • Videoškolenia
  • Články
  • Lektori
  • Spolupráca
  • Kontakt
  • 13. 5. 2018

    Vstúpte s nami do sveta marketingu a získajte analýzu webu zadarmo

    Semináre sféra už desať rokov prinášajú odborné témy z účtovníctva, daní, personalistiky a energetiky. Snažíme sa prinášať témy a informácie, ktoré Vás zaujímajú a zlepšujú vaše vedomosti. Od mája môžete nájsť v našej ponuke seminárov novú kategóriu „Marketing“.

     

    Prečo práve Marketing?

    • Je neoddeliteľnou súčasťou Vášho úspešného podnikania.
    • Je to spôsob ako získate nových zákazníkov a môžete sa starať o tých súčasných.
    • S jeho pomocou zvyšujete povedomie o značke, čím prezentujete hodnoty Vášho biznisu.
    • Je to účinný prostriedok v odlíšení sa od konkurencie.
    • Jeho podoby sa menia každý deň a vy ako podnikateľ, živnostník či firma, sa tomu musíte vedieť prispôsobiť.

    Pre koho sú semináre/workshopy určené?

    • Pre podnikateľov, živnostníkov, ktorí v marketingu začínajú a chcú sa učiť od skúsených.
    • Pre nemarketérov, ktorí chcú vedieť kontrolovať najatú reklamnú agentúru alebo svojho zamestnanca marketingu.
    • Pre vedúcich pracovníkov oddelenia komunikácie.
    • Pre marketingových pracovníkov, ktorí chcú načerpať inšpiráciu a nové nápady.
    • Pre všetkých, ktorí si chcú zlepšiť a rozvíjať svoje vedomosti v tejto oblasti.

    Ako bude každý seminár/workshop vyzerať?

    • Starostlivo vybratý lektor s dlhoročnými skúsenosťami.
    • Materiály v tlačenej a elektronickej forme.
    • Teória so základnými pojmami.
    • Prípadové štúdie, ukážky z praxe, konkrétne príklady.
    • Praxou overené rady a tipy na účinný marketing.
    • Priestor na diskusiu.
    • Bonusy: Priateľská atmosféra, čerstvo namletá káva, občerstvenie, chutný obed, možnosť vyhrať tombolu a výhľad na krásy Bratislavy.

    Na aké témy sa môžete tešiť?

    • Zásady kvalitného webu a jeho propagácie pre podnikateľov.
    • Spôsob ako kontrolovať prácu marketingovej agentúry.
    • Marketingové nástroje v praxi - nastavenie kampaní v Google Adwords, sledovanie štatistík Google analytics.
    • Propagácia na sociálnych sieťach – Facebook, Youtube, Instagram, Linkedin.
    • Účinný e-mail marketing – získavanie a oslovovanie nových kontaktov v súlade s nariadením GDPR.
    • Spoznajte svoju konkurenciu – analýza, sledovanie, inšpirovanie sa.
    • Ako prispôsobiť web, aby splňoval dnešné podmienky moderného webu?
    • Optimalizácia SEO – získajte popredné miesto vo vyhľadávaní na Google.
    • Ako spracovať a analyzovať kľúčové slová?

    Začíname 21.6.2018 s praktickým workshopom „Zásady kvalitného webu a jeho propagácie pre podnikateľov“ a prvých 10 prihlásených účastníkov získa bezplatnú online analýzu webového prostredia. Program nájdete TU

    Kto Vás bude sprevádzať seminárom? Odborníčka Simona Kuban.

    - podniká v oblasti digitálneho marketingu a je spolumajiteľkou renomovanej digitálnej agentúry SCR interactive. Skúsenosti začala zbierať na marketingovom oddelení hotela už ako šestnásťročná. Ďalšie získavala na medzinárodnom oddelení nákupu v Raiffeisen Bank. Vlastný biznis rozbiehala už počas štúdia, kedy bola spolumajiteľkou export-import spoločnosti zameranej na obchodovanie komodít s Vietnamom a USA.

    Mohlo by vás zaujímať

    6/FO/2025/IM Informácia k poukázaniu podielu zaplatenej dane u fyzickej osoby, ktorá podáva daňové priznanie k dani z príjmov za zdaňovacie obdobie 2024

    Fyzická osoba, ktorá podáva daňové priznanie k dani z príjmov za zdaňovacie obdobie 2024, a ktorá sa rozhodne poukázať podiel zo zaplatenej dane do výšky 2 % alebo 3 % vybranej neziskovej organizác...

    Informácia o novele opatrenia MF SR, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovej osnove pre podnikateľov účtujúcich v sústave podvojného účtovníctva

    Informácia o novele opatrenia Ministerstva financií Slovenskej republiky zo 16. decembra 2002 č. 23054/2002-92, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovej osnove pre...

    8/FO/2025/IM Informácia k poukázaniu podielu zaplatenej dane za rok 2024 u fyzickej osoby, ktorej zamestnávateľ vykonal ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmov zo závislej činnosti

    Podľa § 50 zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov môže fyzická osoba poukázať 2 % zo zaplatenej dane za rok 2024 neziskovej organizácii, ktorú vyberie zo zoznamu pri...

    ;

    Vyplňte krátky formulár a my vás budeme kontaktovať.

    Odoslaním formulára dávate súhlas so  spracovaním osobných údajov

    Priamy kontakt
    Peter Chochol
    riaditeľ Úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Priamy kontakt
    Lucia Hacurová
    manažérka pre komunikáciu
    Lucia.Hacurova@sfera.sk
    +421 904 430 629
    Priamy kontakt
    Chochol Peter
    riaditeľ Úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajovZmluvné podmienky.

    You are using an outdated browser. You can update it on this page.