Semináre

  • Semináre
  • Videoškolenia
  • Články
  • Lektori
  • Spolupráca
  • Kontakt
  • Online webinár: Zákazky s nízkou hodnotou a nielen – prečo a v čom musí byť verejný obstarávateľ obozretný

    Dátum a čas
    Miesto online  
    Archív
    Lektor

    Ing. Helena Polónyi - uznávaná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania a systémov manažérstva kvality. Bývalá členka skúšobných komisií pre Úrad pre verejné obstarávanie. Aktívne sa podieľa na tvorbe smerníc a legislatívy verejného obstarávania a publikačnej činnosti

    Webinár organizujeme v spolupráci so spoločnosťou Ekonomická kancelária, s.r.o., Nitra a EDUCO CONSULT, s.r.o., Žilina

     

    Program

    1. Aktuálne finančné limity zákaziek vyňatých spod aplikácie ZVO a zákaziek s nízkou hodnotou
    2. Novinky a zásadné zmeny v zákazkách s nízkou hodnotou vyplývajúce z novely zákona o VO s účinnosťou od 31.3.2022
        • povinnosť riešiť konflikt záujmov
        • zvýšenie finančných limitov ZNH
        • prípravné trhové konzultácie
        • zmeny zmlúv a ďalšie ustanovenia
        • zmena v používaní elektronických prostriedkov – aj pri ZNH nad súčasné finančné limity, zrušenie elektronického trhoviska, vytvorenie elektronickej platformy
        • zrušenie Rady úradu
    1. Zmeny v postupoch a povinnostiach pri zákazkách s nízkou hodnotou
    2. Ako správne určiť predpokladanú hodnotu zákazky podľa novely zákona
    3. Opis predmetu zákazky, určenie predpokladanej hodnoty zákazky, určenie bežnej dostupnosti na trhu
    4. Dva rôzne finančné limity a dva rôzne postupy pri zadávaní a vyhodnocovaní zákaziek s nízkou hodnotou, povinnosti verejného obstarávateľa
    5. Čo je obsahom dokumentácie pri zadávaní zákazky s nízkou hodnotou
    6. Konflikt záujmov v zákazke s nízkou hodnotou
        • zmapovanie procesov verejného obstarávateľa súvisiace s prípravou a realizáciou verejného obstarávania
        • predchádzanie konfliktu záujmu
        • identifikácia zainteresovaných osôb vo väzbe na možnosti vzniku konfliktu záujmov
        • sledovanie, vyhodnocovanie konfliktu záujmov
        • archivovanie zistených pozitívnych i negatívnych výsledkov konfliktu záujmov
    1. Posúdenie registrácie dodávateľa a jeho subdodávateľov v Registri partnerov verejného sektora pred uzavretím zmluvy po novom. Poznáte zmeny všetkých v § 11 uvedených verejných funkcií??
    2. Uzavretie zmluvy, resp. objednávky v zákazke s nízkou hodnotou – pravidlá, za akých môže verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom
    3. Zmeny pri vyhotovovaní a posudzovaní referencií, povinnosti verejného obstarávateľa, možnosť ich nahradenia vyhlásením dodávateľa o uskutočnení
    4. Je povinné používanie elektronických informačných systémov aj pri zadávaní zákazky s nízkou hodnotou?
    5. Spracovanie dokumentácie po uzavretí zmluvy, resp. objednávky, vrátane zoznamu dokumentov
    6. Zmena doby uloženia dokumentácie
    7. Profesionalizácia vo verejnom obstarávaní
    8. Je povinnosťou verejného obstarávateľa spracovať interný akt (smernicu, príkaz, atď.) pre postupy v zákazke s nízkou hodnotou ?
    9. Zverejňovacie povinnosti v profile verejného obstarávateľa podľa § 10 ods. 10, § 111 a § 117. Ako spracovať súhrnné správy po novom
    10. Diskusia - možnosť zaslať otázky lektorke aj vopred, prostredníctvom e-mailu

    Harmonogram

    08:30 – 09:00 – Prezentácia
    09:00 – 10:30 – Prednáška
    10:30 – 10:45 – Prestávka
    10:45 – 12.15 – Prednáška
    12:15 – 12:45 – Prestávka
    12:45 – 14.30 – Prednáška

    Poznámka

    Cieľ seminára - upriamiť pozornosť účastníkov na prepojenie platného znenia zákona o verejnom obstarávaní s najnovšími novelami/zmenami schválenými zatiaľ v roku 2022 s ich budúcim fungovaním v praxi, ako aj ich vplyvom na prácu verejných obstarávateľov.  

    Otázky, ktoré chcete mať na seminári zodpovedané je možné zaslať aj vopred.

    Pokiaľ máte záujem o ďalšie informácie, napíšte nám e-mail: vzdelavanie@sfera.sk alebo nás kontaktujte na tel. č.: +421 948 630 830. 

     

    Vyplňte krátky formulár a my vás budeme kontaktovať.

    Odoslaním formulára dávate súhlas so  spracovaním osobných údajov

    Priamy kontakt
    Peter Chochol
    riaditeľ Úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Priamy kontakt
    Róbert Franček
    manažér obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Priamy kontakt
    Lucia Liptáková
    manažérka pre portfólio produktov
    Lucia.Liptakova@sfera.sk
    +421 907 735 144
    Priamy kontakt
    Tomáš Krošlák
    manažér obchodu
    Tomas.Kroslak@sfera.sk
    +421 905 997 407
    Priamy kontakt
    Kristián Takáč
    director
    Kristian.Takac@sfera.sk
    +380 951 776 493
    Priamy kontakt
    Lucia Hacurová
    manažérka pre komunikáciu
    Lucia.Hacurova@sfera.sk
    +421 904 430 629
    Priamy kontakt
    Chochol Peter
    riaditeľ Úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajovZmluvné podmienky.

    You are using an outdated browser. You can update it on this page.